23 Aralık 2007 Pazar

Yarışma

Star TV ekranlarında, yepyeni bir yarışma programı başlıyor!
‘İnsanları dış görünüşlerine göre yargılar mısınız?’ ‘Birinin az mı, çok mu para
kazandığını ilk bakışta söyleyebilir misiniz?’ ‘Önsezilerinizi kullanarak sonuca
ulaşabilir misiniz?’
Bu yarışma, televizyon ekranlarında bir ilke imza atıyor…
1 Yarışmacı…
Farklı işleri ve kazançları olan sekiz ücretli…. Amaç, yıllık maaşı en yüksek
olan kişinin maaşını kazanmak…
Karşınızdaki düşük maaşlı bir tezgahtar mı, başarılı bir beyin cerrahı mı yoksa
satış elemanı mı? Tek yapmanız gereken sezgilerinizle hareket etmek… Doğru
cevabı bilin! En yüksek yıllık maaşı kazanın!..
Ekranların maddiyatla şahsiyeti birbirine karıştırmayan yarışma programı “Benim
Param Senin Paran” yarışmasını, güler yüzlü ve içten tavırlarıyla herkesin
severek izlediği bir isim “Şoray Uzun” sunacak.
BBO Yapım’ ın yapımcılığını üstlendiği programın genel yönetmenliğini “Şafak
Bakkalbaşıoğlu” yönetmenliğini ise Dilek Alan yapıyor.
Heyecan ve gerilimin hiç eksilmeyeceği “Benim Param Senin Paran” yakında StarTV
ekranlarında…

1 yorum:

Ahmet Kalıpçı dedi ki...

Bu yarisma gercekten digerlerinden cok farkli. Gectigimiz hafta siyah t shirt giyerek yarismaya katildim. Daha onceleri de bircok tv cekimine katilmis olmakla birlikte, bu cekimlerdeki kadar hicbirisinde eglenmemistim. Aslinda yarisma bahane, orada o kadar guzel dostluklar kurdum ve anilarim oldu ki anlatamam. Ozellikle Soray beyin performansi muhtesem, tum yarismayi basindan sonuna kadar omuzluyor ve goturuyor. Tum teknik personel, her sorumuza kibarca cevap veriyor, hicbir gerilim, tartisma, istenmeyen durum olusmuyor. Benim katildigim bolumun en uzucu tarafi, yarismacinin dogru tahminde bulunamamasi oldu. Ama dedim ya; yarisma bahane, herkese en azindan katilim formunu doldurmasini tavsiye ederim.
Suna Kalipci